Feest in het museum

Voor een feest met familie, vrienden of bedrijf kunt u altijd bij ons terecht. Naar uw wens organiseren wij proeverijen, maar ook een gezellig buffet. Laat u meenemen in de rijke  geschiedenis van Kampen en maak kennis met Henrick Aeltsz en zijn eigenzinnige kleindochters Gese en Johanna. Overdag kunt u bij ons terecht voor uw teammeeting of  middagborrel. In de avonden organiseren voor u en uw gezelschap een speciale ontvangst bijvoorbeeld met een borrelplank, gegrild beenhammetje of kamper uiensoep. Zelfs livemuziek of een theater-arrangement behoren tot de mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat.

In de middeleeuwen verwoorden zij het zo: En zij waren gezeten aan een welvoorziene dis met vijgen, noten en een vers gekookt hoenderei. Sanitas bona, bene tibi*!

Van stamppot tot bourgondisch smullen, bij ons is het altijd feest!

*Een goede gezondheid en het goede voor u!